24 apr. 2010

In action

Här kommer den utlovade livebilden på A i sina kläder från det här inlägget.

Det är min mamma som har sytt lapptäcket på bilden. Härligt många galna mönster och färger att titta på när man ska ligga på mage och träna nacken

Jag tror minsann att min lille kille är lite tjock om magen. Det finns växtmån på längden på både bodyn och byxorna men inte så mycket på bredden. Hoppas han växer mest på längden framöver...

Så måste jag bara säga att jag är sjukt nöjd med jeansen som T fick här om dan. Hon är riktigt cool i dem med en svart t-shirt till. De är lite stora bara men det är bara bra. Hoppas hon kan ha dem på dagis i höst.
Sommarens projekt blir att konstruera mönster och sy ett par till mig själv. Blev lite avis på dottern som fick så snygga jeans. Vill också ha =)

1 kommentar:

  1. Nämen oooh så gulligt. Vilken snygg kombo med orange till de gröna trollen:) Tack för titten hos mig, jag la till dig i min blogglista så jag kan följa det du gör:)

    SvaraRadera