11 juli 2010

Somriga igelkottar


Efter de sista ändrigarna på trosmönstret var jag ivrig att sy upp ett par för att testa passformen. Förstås. Bestämde mig för det limegröna igelkottetyget som jag försökt bli av med ett tag utan att lyckas. Lika bra att använda det alltså. Så jag tänkte att det kunde ju vara roligt med en klänning att matcha de nya trosorna med. Nya modellen så klart. Och när jag ändå var i farten och klippte så blev det en body i strl 74 också.
Gillar kombinationen med vitt supermycket! Tror att jag dragit mig för att använda tyget för att det känns lite höstigt med sitt bruna tryck. Men med vit kontrast blev det ju somrigt helt plötsligt!
Inte för att T har testat trosorna än men de ser ut att vara riktigt bra! Får återkomma med utvärdering och livebilder senare.


Bodyn vill väldigt gärna ha ett nytt hem! Hojta till om du har nåt tips =)

2 kommentarer: