25 aug. 2010

Favorit i repris!


Det här är det tredje skötunderlägget jag syr och av nån anledning har alla varit likadana!
Visserligen inte mig emot för jag tycker att det är riktigt snyggt.
Den här fick ett stämplat lilla t eftersom jag fortfarande inte några namnband (jag känner att det börjar bli ett problem så jag kanske ska ta tag i det...) och glömde bort att jag kunde brodera...
Men det verkar ju  funka fint att stämpla. Gillar att det inte blev perfekt, utan lite ojämnt. Tycker att det passar med tyget =)
Fick en fråga om vad för stämplar jag använder. Det är stämplar som jag köpte på mig när jag höll på med scrapbooking och korttillverkning innan jag kom in i sysvängen. Till det här trycket använde jag Making Memories magnetiska stämplar. Till A-trycket på finskjortan använde jag en skumgummistämpel. Eventuellt från samma tillverkare... Kul att de kommer till användning igen i alla fall =)

Och på tal om finskjortan:
Vi hade en jättefin namngivning i söndags. Kläderna satt bra och A var en riktig liten snygging. Båda barnen visade sig från sin bästa sida. Vi hade uppehåll (och en del sol) hela dagen. Och jag och E lyckades hålla vårt tal utan att komma av oss (vilket vi gjorde sista gången vi övade!)
I alla fall... Här är en livebild på kläderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar