3 juni 2010

Majutmaningen är slut


Och hur blev det då?
Utan att köpa en pinal fick jag ihop 5 plagg, 2 snuttefiltar, 1 legoväska, 1 tavla och 1 broderad filt. Det var väl inte illa?
Det var i alla fall en välbehövlig rensning i tygförråden. Mer kommer dessutom att rensas ut framöver då jag ska försöka sälja av en del som har legat lite för länge. Sen blir det uppdatering i tygförrådet av allt möjligt roligt =) Och då ska jag också uppdatera tygsidan här på bloggen.

Och på tal om självförtroendeboostar som jag skrev om i förra inlägget så svängde jag ihop en till häromdagen. Det var ett beställt skötunderlägg som levererades redan två dagar efter beställningen. Det gick så fort att jag till och med glömde fota men det var likadant som det här så vi klarar oss nog utan bild =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar