21 juni 2010

Svalt sommarset

Ett sista snabbt inlägg hinner jag med innan vi drar på semester.
Detta är en beställning som jag tyckte att jag borde få klar innan jag åker så att min beställare slipper vänta i en halv evighet på sina kläder. Hon har redan väntat på tygleverans så det hade blivit väldigt lång väntan om jag inte hade sytt klart nu...
Hur som helst.
Det är i alla fall en skjorta i mörk marinblå bomullschambrey med detaljer i rött elefanttyg (riktigt snygg kombination tycker jag!) matchat med ett par byxor i rött tyg med vita prickar och en elefantficka.


Nu hinns det inte mer! Ska fixa det sista med städning och packning så drar vi till Åland imorgon =) Hoppas på varmt väder, lata dagar och en trevlig midsommar!
På återseende =)

1 kommentar:

  1. Så fräscht!!! Rikigt snygg kombination mellan jeans och rött/vitt! Det låter härligt med sommar på Åland!

    SvaraRadera