13 mars 2011

iPood - giveaway


Beas Använd det du har-utmaning sporrade mig att ta tag i det här UFOt. Jag fick idén innan jul någon gång och sen har det legat tillklippt fram till nu. Det är alltså ett skötunderlägg med ett iPood-tryck. Passar perfekt i skötväskan precis brevid iPoden, inte sant? =)
Vi har redan ett skötunderlägg så detta ska få ett nytt hem. Så jag tänkte att det kunde vara trevligt med en giveaway!


Lila avtorkbar polyester på baksidan och svart/vitrutig bomull på framsidan med ett lager tunn vadd emellan. Mått ca 35*60 cm.

Vill du vinna?


En lott för varje av följande:

1. Lämna en kommentar till det här inlägget
2. Länka på din egen blogg eller hemsida
3. Börja följa lilla t. Gör du redan det har du automatiskt den här lotten.

(Skriv i din kommentar hur många lotter du ska ha.)

Dragning sker den 22 mars kl 13.00

Lycka till!

7 kommentarer:

  1. Hej
    Jag tar gärna två lotter!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag länkar på min blogg och tar därför gärna 2 lotter!

    SvaraRadera
  3. Va häftigt!! =)
    Jag får nöja mej med en lott!
    kicki_04_07@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej. Vilken fin blogg! Den följer jag gärna! Jag har dessutom länkat på min blogg, http://gronagrenen.blogspot.com/2011/03/tavling.html

    Nu håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  5. Hej! tack för att du uppmärksammade mig på att kommentar och följning fattades! Händer att jag gör så ibland, bara länkar men glömmer kommentera. haha... Men NU tar jag gärna 3 lotter. (har redan länkat ju...)

    SvaraRadera
  6. Hellu!

    Tar gärna 2 lotter, jag följer dig via min länklista men det kanske inte räknas....=)
    Har länkat här:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2011/03/skotunderlagg-hos-lilla-t.html

    SvaraRadera
  7. Jag önskar 1 lott. Hoppas ha turen att vinna denna till mitt kommande syskonbarn =) Kommer isåfall ge den till min bror(han ska bli pappa snart). Ha en bra kommande vecka! Kram

    iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera