22 okt. 2010

Fredagsfavorit

Idag blir det en snabb fredagsfavorit (har inte så mycket tid att skria pga dålig planering...) men ack så värd att uppmärksamma.


Dagens favorit är Kokalal
eftersom jag alltid blir glad när jag ser att hon har skrivit ett nytt inlägg =)

Det är alltid väldigt välarbetat, proffsigt redigerade bilder och underhållande och lärorik text.
Jag gillar stilen på Kokalal-kläderna som ofta är i rena modeller men med ett härligt uttryck i tygval och detaljer.
Eller vad säger ni? Titta på dessa bilder:




Hobbysömmerska för all del men jag tycker att hela bloggen andas proffs.

Jag vill samtidigt passa på att önska all lycka till inför den stundande förlossningen och livet med tre små =)

Thea, innehavare av bloggen Kokalal äger copyright till samtliga bilder i detta inlägg.

2 kommentarer:

  1. Bra val!! Kan bara hålla med om att allt känns så proffsigt!!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för utmärkelsen! Jag blir både glad och stolt! :-)

    SvaraRadera