7 okt. 2010

Samarbetspartner och återförsäljare!

Jag har nyligen börjat samarbeta med Våran Verksta på Veddestavägen 13 (Veddesta centrum) utanför Stockholm!
Det är tre kvinnor med varsin egen firma (LeWi Design, Jansdotter Design och Scrappy Design) som driver en "verkstad" ihop. Det började som en lokal där de kunde pyssla istället för att ockupera köksbordet hemma, men har utvecklats till att numera även vara butik.
Nu har jag fått möjlighet att sälja mina barnkläder och accessoarer hos dem.
Jag kommer dessutom hjälpa till genom att finnas där så att öppettiderna kan utökas.

Kom gärna in och säg hej och titta på allt fint som finns!

Öppettider:
Ons: 11-14
Tors:17-20
Fre: 11-14 (fr.o.m. 22/10)
Lör: 11-14

(Det är jag som håller öppet på onsdagar och fredagar. Torsdagar och Lördagar går på rullande schema.)

5 kommentarer:

  1. Vad roligt! Grattis!
    Tyvärr är jag sällan i Veddesta numera sedan Coop Forum öppnade i Vinsta, men jag har tänkt några gånger att det skulle vara kul att se hur där ser ut numera. Går ju bra att kombinera med ett besök på Tygverket också... :)

    SvaraRadera
  2. Heter inte den Tygverket också, som hette Kilotex innan? Som ligger där i korsningen vid Statoil, i samma hus som nån godisaffär och möbelaffärer etc. Jag har för mig att jag reagerade på att de heter lika när jag hittade Tygverket på Söder, men det kanske bara är som jag missminner mig? ;)

    SvaraRadera
  3. Va roligt! Ser ut som en väldigt mysig och fin butik!

    SvaraRadera