24 sep. 2010

Fredagsfavorit


Äntligen känner jag att jag har tid att börja med mina fredagsfavoriter igen! Det kanske inte kommer bli varje vecka nu under hösten eftersom jag har en hel del att pyssla med, men så ofta jag kan ska det blir av =)

Den här veckan blir det en kortis.
Det är en nyfunnen bekantskap, men ack så trevlig =)

Veckans fredagsfavorit är One Pretty Thing 
Varje dag kommer en eller flera bloggposter med länkar till olika gör-det-själv-projekt (DIY). Det kan vara allt från sömnad av barnkläder eller avancerade quiltar till små inredningsprojekt som går på 5 minuter.
Som sagt är detta en nyfunnen bekantskap och jag har inte på långa vägar utforskat den guldgruva det verkar vara. Tryter inspirationen är det bara att klicka runt lite för att få den tillbaka =)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar