18 maj 2010

Bloggerbugg

Ja, inte vet jag vad som är fel men jag kan inte ladda upp bilder i bloggen längre. Fattar ingenting. Nån annan som har samma problem? Hoppas det löser sig på nåt sätt snart i alla fall så jag får visa min sommarkollektion och det jag sytt i majutmaningen...

Uppdatering!
Jag får härmed förklara mig själv dum i huvudet! Det var så simpelt att jag av nån anledning hade ställt om till redigera html istället för det vanliga skrivfältet. Så nu är allt som vanligt igen och ikväll eller imorgon kommer det nog ett inlägg med bild =)

2 kommentarer:

  1. Hej,

    hm vet inte vad det är. Men jag har varit med om att en liten ruta där man ska godkänna villkoren bla bla bla kommit tillbaka. Den brukar bara vara där första gången man startat upp bloggen men kom tillbaka av någon anledning. Och innan jag såg den så kunde jag inte ladda upp. Så kolla om den finns där när du ska göra inlägget. /Johanna

    SvaraRadera
  2. Har ingen aning om vad som är fel. Hoppas det löser sig så man får se sommarkollektionen. Väntar med spänning! =)

    SvaraRadera