3 maj 2010

Utmaning

Jag har hoppat på majutmaningen hos Beas Barnslikheter





Reglerna är som följer:

1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)
2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under majmånad.
3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)
4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.
5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/
Där läggs det ut länkar till varje deltagare så man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!

Jag tror att det här kan vara välbehövligt för mitt tygförråd. Det börjar bli på tok för stort för vad vår lägenhet tillåter. Och hela tiden kommer det ju nya tyger som man vill köpa...
Men jag har några projekt som jag tror att jag kan få till utan att köpa nytt. Vi får se hur det går, och om det blir någon utlottning... Kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar